Všeobecné obchodní podmníky coworking

Tyto všeobecné obchodní podmínky pro členství (dále jen „obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi smluvními stranami, tedy mezi

naší společnosti:

Vihorev Management Company s.r.o se sídlem Jungmannova 26/15, Nové Město, 110 00 Praha 1

IČO: 061 37 512

DIČ: CZ06137512

zapsanou v obchodním rejstříku zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 276864

adresa pro doručování: Jungmannova 26/15, Nové Město, 110 00 Praha 1

telefonní číslo: +420 608 544 155

kontaktní email: reception@honestprague.com

(dále jen „poskytovatel“)

a vámi jako klientem

Článek I. – Předmět smluvního vztahu

Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují základní práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání smlouvy o členství (dále jen „smlouva“). Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání smluvních stran mají přednost před ustanovením obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.

Právní vztah smluvních stran se řídí právním řádem České republiky, těmito obchodními podmínkami a provozním řádem HONEST Říčany. Poskytovatel se zavazuje umožnit členům využívání kanceláří a coworku v budově poskytovatele v rozsahu členství. Klient se zavazuje dodržovat smluvní podmínky využívání kanceláře a coworku v souladu s těmito obchodními podmínkami, provozním řádem a zaplatit za to příslušnou úplatu.

Článek II. – Pojmy používané v těchto obchodních podmínkách
  • V těchto obchodních podmínkách jsou používány některé níže definované pojmy:

  • klientem se rozumí smluvní strana smlouvy, fyzická či právnická osoba; klient je oprávněn určit konkrétním osobám členství, zároveň je zavázán k úhradě za členství;

  • členem se rozumí fyzická osoba, které je založeno členství a která je oprávněna využívat výhody vyplývající ze členství podle smlouvy; 

  • budovou poskytovatele se rozumí budova HONEST Říčany na adrese Černokostelecká 1621, 251 01 Říčany a její přilehlé okolí (terasy, parkoviště), zejména její kancelářské prostory;

  • CW (COWORKING SPACE / WORKSPACES) se rozumí společné kancelářské prostory vyhrazené pro členy ve formě Dedicated Desk a Hot/Flexi Desk v budově poskytovatele;

  • návštěvník je osoba, která je v doprovodu člena a není členem, která přichází do CW za účelem návštěvy; 

  • webovým rozhraním je rozhraní umístěné na adrese www.honestricany.cz.

Článek III. – Jak uzavíráme smlouvu?
  • V případě zájmu o členství učiní klient nezávaznou poptávku prostřednictvím e-mailu, telefonu, webového rozhraní nebo jiným způsobem podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.

  • Poptávka musí obsahovat zejména následující náležitosti:

  • jméno nebo obchodní firmu, sídlo nebo místo podnikání;

  • IČ (případně i DIČ, pokud jste registrováni jako plátce DPH);

  • specifikaci poptávaného členství spolu s rozsahem jejího poskytování.

  • Po obdržení poptávky Vás budeme kontaktovat. V rámci této komunikace Vám sdělíme cenu a další podmínky členství, popřípadě Vás požádáme o uvedení dalších potřebných informací. 

  • Pro objednání ubytování musíte následně podat závaznou objednávku, ve kterém vyjádříte souhlas s konečnými podmínkami námi poskytovaného členství.

  • O obdržení objednávky Vás budeme informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky není svou povahou přijetím objednávky z naší strany, pokud to v potvrzení není výslovně uvedeno.

  • Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme Vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

  • Prezentace na webovém rozhraní je pouze informativního charakteru a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy dle § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.

  • Bez ohledu na výše uvedené může smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem vzniknout také podpisem písemné smlouvy o členství. I v takovém případě se uplatní ostatní ustanovení těchto obchodních podmínek.

Článek IV. – Jaké formy členství a další služby nabízíme?
  • Členství ve formě „Privátní kancelář“

Poskytuje členům možnost využívat soukromou kancelář s nepřetržitým přístupem 24 hodin 7 dní v týdnu. Zahrnuje vstup do společných prostorů CW budovy poskytovatele a dále také přístup k dalším prostorám budovy poskytovatele.

  • Členství ve formě „Dedicated Desk“

Poskytuje nepřetržitý přístup do CW, kde je vyhrazené vlastní pracovní místo s deskou ve společném prostoru sdíleném s ostatními členy a dále také přístup k dalším prostorám budovy poskytovatele.

  • Členství ve formě „Hot/Flexi Desk“

Poskytuje nepřetržitý přístup do CW prostor a dále také přístup k dalším prostorám budovy poskytovatele, nicméně negarantuje volné pracovní místo. 

Vyhrazujeme si právo provést nezbytné nutné změny v parametrech ve všech typech členství uvedených na webovém rozhraní či v provozním řádu či v těchto podmínkách.

  • Další poskytované služby

Můžeme vám poskytovat také jiné služby než ty, které jsou výslovně upravené v těchto obchodních podmínkách. Seznam dalších doprovodných služeb naleznete v aktuální podobě na webovém rozhraní nebo mobilní aplikaci poskytovatele. 

V případě, že jsou na webovém rozhraní nabízeny další služby zde neuvedené, použijí se přiměřeně ustanovení těchto obchodních podmínek, pokud to povaha takové služby nevylučuje.

  • Prodlužování doby členství

V případě, že doba členství formou Privátní kanceláře či Dedicated Desk je na dobu určitou, je klient před uplynutím sjednané doby oprávněn požádat o prodloužení smlouvy. Prodloužení smlouvy probíhá v tomto případě formou dodatku smlouvy. 

V případě, že doba členství formou Hot/Flexi Desk je na dobu určitou, nastává prodlužování členství automaticky, tj. prolongací na další měsíc, pouze však v případě včasného uhrazení ceny za měsíční členství. 

Článek V. – Cena a platební podmínky 
  • Klient je povinen za členství platit poskytovateli dohodnutou cenu za členství uvedenou ve smlouvě. Cena zahrnuje DPH. Cena za případné nadstandardní služby je stanovena na základě ceníku poskytovatele či na webovém rozhraní. 

  • Klient má možnost zaplatit cenu za členství mimo dalších způsobů uvedených na webovém rozhraní nebo individuálně dohodnutých i bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele, on-line platební kartou nebo prostřednictvím platební brány.

  • Splatnost ceny za členství za konkrétně vyjmenované kalendářní měsíce je výslovně uvedena ve smlouvě. V případě nesplacení celé této částky včas smlouva bez dalšího zaniká.

  • Cena za ostatní kalendářní měsíce členství je splatná předem vždy do 25. dne předcházejícího kalendářního měsíce.

  • Závazek klienta uhradit cenu je splněn připsání příslušné částky na účet poskytovatele. 

Článek VI. – Jaká jsou pravidla pro užívání prostor?
  • Pravidla užívání prostor upravuje provozní řád. Klient je povinen seznámit sebe i členy s provozním řádem, zajistit dodržování veškerých v něm uvedených povinností a společně a nerozdílně s návštěvníkem uhradit smluvní pokuty sjednané v provozním řádu.

Klient odpovídá za veškeré jednání a za veškeré škody způsobené členy či jejich návštěvníky společně a nerozdílně.

Poskytovatel si vyhrazuje právo provádět přiměřené změny v Provozním řádu v zájmu zachování vysoké úrovně provozních služeb v Kancelářských prostorech. Poskytovatel musí o změnách a aktualizaci Provozního řádu klienta informovat.

  • V případě členství ve formě privátní kanceláře poskytovatel přenechává klientovi kancelář do výlučného využívání a k provozování činností spojených s předmětem podnikání Klienta s tím, že:

  • Klient prohlašuje, že kancelář s veškerými součástmi a příslušenstvím si řádně prohlédl, tato vyhovuje jeho požadavkům a přebírá ji ve stavu plně způsobilém k účelu využití dle smlouvy. 

  • Klient není oprávněn využívané prostory jakkoli přenechat k užívání jiným osobám než členům. 

  • Překročení celkové kapacity kanceláře není dovoleno. 

  • Z preventivních, úklidových či z jiných naléhavých důvodů (např.  bezpečnostních, udržovacích, poskytnutí zdravotnické pomoci) je poskytovatel oprávněn vstoupit do kanceláře klienta, ať už po předchozím ohlášení, nebo bez něj. 

  • Poskytovatel je oprávněn dočasně přemístit nábytek v kanceláři klienta. 

  • Poskytovatel si dále vyhrazuje právo pozměnit, event. přemístit kanceláře klienta, a to za předpokladu, že tak neučiní způsobem, který by významně snížil rozlohu přidělených kanceláří či souvisejícího vybavení, a poskytovatel na přidělení takových jiných kanceláří klienta s předstihem upozorní. 

  • Při skončení této smlouvy je klient povinen prostory kanceláře vyklidit a předat poskytovateli ve stavu, v jakém je převzal, s přihlédnutím k obvyklému opotřebení, a to k poslednímu dni trvání smlouvy, nebude-li dojednáno jinak. Nesplní-li klient tuto povinnost, souhlasí s tím, aby poskytovatel kancelář vyklidil a uvedl do původního stavu na náklady klienta.

Článek VII. – Jak můžete smlouvu ukončit?
  • Smlouvu může klient vypovědět v případě opakovaného podstatného porušování smluvní povinností ze strany poskytovatele, které nebude napraveno ani po písemném upozornění klientem v dodatečně poskytnuté lhůtě v délce nejméně 30 dní.

  • Pokud je doba členství sjednána na dobu neurčitou, lze smlouvu vypovědět s výpovědní dobou 3 měsíce, počínaje dnem doručení výpovědi poskytovateli.

  • Smlouvu nelze ze strany klienta ukončit v žádném jiném případě vyjma případů v tomto článku uvedeném. Smluvní strany v tomto smyslu výslovně vylučují užití všech zákonných ustanovení, ze kterých by vyplývalo právo klienta smlouvu ukončit.

Článek VIII. – Jak můžeme smlouvu ukončit my?
  • Vyhrazujeme si právo vypovědět smlouvu nebo ukončit členství z jakéhokoliv důvodu, zejména v následujících případech:

  • službu z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout;

  • plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním;

  • klient poruší kteroukoli povinnost ze smlouvy, provozního řádu či obchodních podmínek nebo jinou svoji povinnost založenou právním předpisem;

  • chování klienta nebo návštěvníka či chování kterékoli osoby, která je přítomna v prostorech se svolením klienta (nebo na jeho pozvání), není v souladu s provozním řádem, obvyklým užíváním kanceláří a CW.

  • Výpověď je účinná okamžikem jejího doručení. V případě, že nastal důvod výpovědi, budeme Vás o výpovědi smlouvy neprodleně informovat. 

  • V případě výpovědi ze strany poskytovatele z důvodu porušování povinností klientem má poskytovatel právo na smluvní pokutu, a to ve výši odpovídající celkové sjednané ceně členství v délce 3 měsíců. V případě ukončení členství člena ze strany poskytovatele z důvodu porušování povinností členem má poskytovatel právo na smluvní pokutu, a to ve výši odpovídající ceně členství vyloučeného člena v délce 3 měsíců. Tímto ustanovením není dotčeno právo poskytovatele na náhradu škody.

  • Smluvní strany vylučují využití ustanovení § 2315 občanského zákoníku v každých případech ukončení smlouvy.

Článek IX. – Jaká máte práva z vadného plnění?
  • Jako poskytovatel odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. 

  • Služba při poskytnutí nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou v případě, když odpovídá jejímu popisu na webovém rozhraní, je poskytnuta v dohodnutém termínu, je poskytnuta s náležitou péčí a je v souladu s požadavky právních předpisů. 

  • Neodpovídáme za případnou dočasnou nefunkčnost služby internetového připojení, neboť tyto služby nespravujeme my, a tak vám nemůžeme garantovat, že budou vždy plně dostupné. Dočasná nedostupnost internetového připojení není vadou našich služeb.

  • Vady reklamujete bez zbytečného odkladu po tom, co jste se o nich dozvěděli. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste o vadě před poskytnutím služby věděli nebo jste vadu sami způsobili, zejména poskytnutím nesprávných nebo neúplných informací. 

Článek X. – Jak zpracováváme vaše osobní údaje?

10.1 Zpracování osobních údajů klienta se řídí samostatným dokumentem Podmínky užití webového rozhraní

Článek XI - Mimosoudní řešení sporů

11.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. 

11.2 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

11.3 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.8.2024.